Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Gartneren i Hurup ApS
Nørregade 8
7760 Hurup Thy, Danmark
mail@gartneren-hurup.dk
+45 97 95 22 88
CVR-nr.: 44989271 

Produktbilleder

Alle produktbilleder illustrerer produktettype, farve, størrelse og form som inspiration. Produktbilledets pris er angivet i beskrivelsen. Bestilles en anden pris end det den på produktbilledet vil det leverede produkt afspejles af dette. Der kan forekomme afvigelser på grund af butikkens sortiment og som følge af sæsonudsving. 

Betaling

På vores webshop tilbyder vi sikre betalingsmuligheder i samarbejde med Elavon, som håndterer betalingstransaktioner for os. 
Når du handler hos os, kan du betale med følgende: 

Visa/Dankort, VISA Electron, Mastercard, Visa, Apple Pay & Google Pay

Alle transaktioner behandles via en krypteret og sikker forbindelse, og dine betalingsoplysninger bliver håndteret af vores betalingspartner Elavon, som behandler dine oplysninger fortroligt i henhold til gældende databeskyttelsesregler. Elavon overholder internationale sikkerhedsstandarder (PCI-DSS), der sikrer, at dine kortoplysninger håndteres sikkert og ansvarligt. Vi gemmer derfor aldrig dine kortoplysninger. 
Beløbet reserveres på din konto ved købet og trækkes først, når din ordre bliver produceret. Hvis vi ikke kan levere en vare, trækkes der naturligvis ikke betaling for denne. 

Alle priser på webshoppen er angivet i danske kroner (DKK) inkl. moms. 
Eventuelle kortgebyrer afhænger af din kortudsteder og vi henviser derfor til at du læser mere herom hos din kortudsteder. 

Hvis du oplever problemer med betalingen, er du velkommen til at kontakte os på telefon: 97 95 22 88 eller mail: mail@gartneren-hurup.dk
Derudover tilbyder Elavon kundeservice og support på telefonnummer 38 48 74 88 og via e-mail på kundeservice.dk@elavon.com. Deres support er tilgængelig mandag til fredag fra kl. 8.00-16.00. 

Afhentning

Bestilles der til afhentning, skal bestillingen være afgivet på følgende tidspunkter: 
Mandag-Fredag senest kl. 12.00 for afhentning samme dag. 
Lørdag senest kl. 10.00 for afhentning samme dag. 
Afhentning kan kun ske indenfor åbningstiden. 
Åbningstiden kan variere i højtiderne 
Hvis der skulle være nogle ændringer bedes du ringe på telefon +45 97 95 22 88. 

Levering

Vi sørger selv for levering af din bestilte vare. 
Det er derfor kundens fulde ansvar at oplysninger om modtageren er fuldstændige og korrekte. 

Vi forbeholder os retten til at stille buketten ved fordøren, hvis muligt. Hvis der ønskes en alternativ placering, bedes dette noteres ved bestilling ellers forbeholder vi os retten til at returnere varen til butikken. 

Levering er mulig under følgende postnumre i Danmark: 7760, 7755, 7752, 7770, 7790
Mandag-Fredag tilbyder vi levering samme dag hvis du bestiller du inden kl. 12.00.
Lørdag tilbyder vi levering samme dag hvis du bestiller inden kl. 10.00
Bestillinger efter kl. 12.00 leveres næste åbningsdag.  
BEMÆRK: Vi leverer ikke om søndagen.

Vi gør opmærksom på at der kan være ændringer i leveringstider mm. i forbindelse med de store højtider, herunder påske, jul og nytår. Her vil leveringstiden fremgå under menupunktet: Levering & Afhentning. 

Vi gør opmærksom på at vi ikke kan garantere at levere til et bestemt tidspunkt, dog er det muligt at notere dette som ønske. 
Undtagelse vil dog være levering til begravelse. 

Ved bestilling af begravelsesbinderi vil der være gratis levering. Det vil sige at vi levere begravelsesbinderi til følgende byers kirker: Agger, Bedsted, Boddum, Gettrup, Heltborg, Helligsøe, Hassing, Hurup, Hørdum, Koldby, Skyum, Snedsted, Svankjær, Vestervig, Villerslev og Ydby Kirke. 
Det er vigtigt at man altid notére afdødes navn samt hvilke kirke den skal leveres til. 
Vi modtager online bestillinger til begravelse frem til kl. 8.00 på begravelsesdagen, herefter henviser vi til at ringe til butikken på +45 97 95 22 88.

Fortrydelsesret

Der er ingen fortrydelsesret.
Der er ikke fortrydelsesret på køb af friske blomster, da disse er letfordærvelige varer. Derfor kan bestillinger ikke annulleres eller returneres efter modtagelse/levering 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Denne ret gælder for fejl og mangler, der var til stede på leverings- eller afhentningstidspunktet. For letfordærvelige varer, såsom friske blomster, er det vigtigt at reklamere hurtigst muligt efter modtagelsen, da holdbarheden naturligt kan påvirke muligheden for at vurdere varens stand. 

Sådan reklamerer du: 
Hvis du ønsker at reklamere over en vare, skal du kontakte os så hurtigt som muligt efter, at fejlen eller manglen er opdaget. 
Vedlæg venligst billeder af de pågældende blomster, samt en beskrivelse af problemet. Dette hjælper os med at vurdere reklamationen hurtigt og effektiv. 
Send din reklamation til vores mailadresse mail@gartneren-hurup.dk eller kom forbi butikken med varen eller med dokumentation herom. 

Er reklamationen berettiget, betyder det, at du enten kan få varen ombyttet eller pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Bemærk at reklamationsretten ikke dækker skader, slid eller fejl forårsaget af forkert håndtering eller mangel på pleje efter blomsterne er modtaget. 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Stefan Møller Vilsen på mail@gartneren-hurup.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. 

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 01.11.2024